2015. április 15., szerda

Én is követelem vissza a pénzemet!

Mivel a Fidesz képzavarban van,mert ahelyett hogy normálisa kormányozna a jótékony nagybácsit játssza.Akkor én sem akarok kimaradni a sorból,ha már ilyen nagylelkű az állam én is követelem vissza  azt a pénzt ,amit a tőzsdei karrierem elején elbuktam,azért mert nem voltam tisztában a kockázatokkal.
Most is ez zajlik  Questor ügyben.Az emberek betették  a vállalati kötvénybe a megtakarításukat,mert többet ígértek mint a banki kamat és  annak rendje és módja szerint elbukják,mert nincsenek tisztában a kockázatokkal,azt követelik vissza az elbukott pénzt.Mit tesz erre az állam?Jön és jótékonykodik más normálisan működő pénzügyi cégek terhére,mert a "károsultakat" az ezektől a cégektől bevont pénzből menti ki.
Nota bene bármit tehetsz nincsenek következmények ,mert jön az állam és megment.Borzasztóan káros!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése